Nazwa forum

Opis forum


#1 2008-05-05 18:07:50

ronczi

Administrator

Skąd: Siemianowice Śląskie
Zarejestrowany: 2008-05-04
Posty: 81
Punktów :   

Użytkownicy Przedstawienie

Tutaj proszę pisać kilka słów o sobie, zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy się tutaj znają (co mam nadzieję szybko zostanie zmienione)

Imię: Przemek
Grami planszowymi zajmuję się od ok 1990 roku (najpierw seria starych gier Encore) potem RPG, powrót jakieś 3 lata temu.
Miejsce: Siemianowice Śląskie jak chodzi o organizację spotkania nie ma problemu najlepiej po 19 (ze względu na 2 letnia fankę planszówek). Ilość osób jakie mogę przyjąć pod dach ok 8. Chyba że wyeksmituje na jakiś czas Żonę i Karolinę, wtedy ilość ta wzrasta.
Gry jakie preferuję : wszystkie

Offline

 

#2 2008-05-09 15:13:25

syggi

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-05-09
Posty: 23
Punktów :   

Re: Użytkownicy Przedstawienie

Jestem syggi.
Dla znajomych syggi.
Coś słyszałem kiedyś o Rpg, lubię gobliny, a także k4.

Offline

 

#3 2008-05-09 15:21:21

ronczi

Administrator

Skąd: Siemianowice Śląskie
Zarejestrowany: 2008-05-04
Posty: 81
Punktów :   

Re: Użytkownicy Przedstawienie

To ja może zdemaskuję: to ten drugi MG, który usilnie próbuje nam neuroshime poprowadzić

Offline

 

#4 2008-05-09 15:23:45

syggi

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-05-09
Posty: 23
Punktów :   

Re: Użytkownicy Przedstawienie

o tak!
są chętni na włóczenie się po postapokaliptycznych równinach?

Offline

 

#5 2008-05-13 10:10:57

Silent

Użytkownik

4449102
Skąd: Siemianowice
Zarejestrowany: 2008-05-05
Posty: 17
Punktów :   

Re: Użytkownicy Przedstawienie

Cześć

No to małe introduction ;]

Imię: Marcin, znany powszechnie jako Silent

Miejsce
: Siemianowice Śląskie